Onze Facebookvrienden (like ons!) is het waarschijnlijk al opgevallen: steeds meer BN’ers vertonen zich met juwelen van JeSse Jewelry. Hoewel elke klant voor ons bijzonder is, betekent dat natuurlijk wel extra publiciteit. En dat is leuk!

Leuren met je kleding of product en hopen dat een BN’er ze gaat dragen: veel bedrijven proberen op die manier extra publiciteit te genereren voor hun merk of winkel. Het zit niet echt in het DNA van Luciënne om op deze manier te bedelen om aandacht: je vindt het mooi of niet. Maar het is wel handig als ze je weten te vinden. In de afgelopen jaren zijn er diverse ‘prominente en bekende’ Nederlanders geweest die de winkel van JeSse hebben gevonden, maar in verband met privacy noemen we liever geen namen. De laatste tijd krijgen de sieraden van Luciënne wel steeds meer publiciteit omdat ze door stylisten worden gebruikt, bijvoorbeeld bij fotoshoots. Zo zorgde stylist Jeroen Kamphorst ervoor dat de hoofdredacteur van de Quote, Mirjam van den Broeke, in het februarinummer van haar blad met schitterende oorhangers van JeSse werd gefotografeerd. Ook Wendy van Dijk en Chantal Janszen hebben op die manier kennis gemaakt met juwelen van JeSse. Of ze daarna privé naar de winkel komen? Daar laten we ons in verband met privacy dan weer niet over uit.

Foto: Quote-hoofdredacteur Mirjam van den Broeke draagt onze oorhangers in de Quote van februari 2015. (Styling: Jeroen Kamphorst. Foto: Oof Verschuren)