Een van de speerpunten bij JeSse Jewelry is het persoonlijk contact en de daaruit voortvloeiende klantenbinding. Het zit bij Luciënne in haar DNA. Ze vindt het prettig om haar klanten te kennen en zou niet anders kunnen werken. Sta er dus niet van te kijken als ze na vijftien jaar nog weet hoe uw hond heet…

Het is geen kunstje, het is gemeende interesse. Luciënne vraagt iedereen die bij haar in de winkel komt het liefst het hemd van het lijf. Haar interesse in haar klantenkring is groot en bovendien heeft ze een ijzeren geheugen. Ze vindt dit persoonlijke contact niet meer dan normaal: zo gaat het al vijftien jaar lang en zo zal het altijd blijven gaan. Het is daarbij opvallend dat JeSse Jewelry een erg trouwe klantenkring heeft: wie eenmaal is gekomen, gaat eigenlijk nooit meer weg. Zo maakte Luciënne voor sommige klanten een verlovingsring, een trouwring en vervolgens ringen ter gelegenheid van de geboorte van hun kinderen. “Dat is bijzonder en ik ben daar altijd heel dankbaar voor. Er zijn ook klanten die, voordat ze hier kwamen, nooit juwelen kochten. Samen een mooie en passende collectie opbouwen, dat vind ik ook een van de leukste dingen die er is.”